19 września 2012

First!

Cześć!
Na początek napiszę coś o sobie.
Jestem Marta, pasjonuje się fotografią, grafiką i filmem.
Jestem osobą początkującą, dlatego jak będę tutaj coś zamieszczać to: proszę o wyrozumiałość :)
Kocham muzykę. Słucham różnych gatunków, nie zamykam się tylko na jeden styl.

Piosenka która się do mnie "przyczepiła" i nie potrafi "odczepić":


Chodzi cały czas mi po głowie.
Moim zdaniem płyta z której pochodzi jest... niesamowita. 
Zapraszam do przesłuchania reszty z tej płyty! :D

Cóż dodać jeszcze...
Chodzę do technikum, uczę się w zawodzie informatyka.

Będę dodawać swoje prace i pisać co mnie denerwuje ;)
Jestem osobą bardzo emocjonalną i impulsywną, dlatego myślę, że będzie dużo notek...


Pozdrawiam i zapraszam za jakiś czas!
Enjoy!

13 komentarzy:

Triss Merigold pisze...

Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać.
A i dziękuję za skomentowanie mojego bloga.
Czekam na jakieś nowości ^^.
I jeszcze jakbyś mogła to dodaj gadżet "obserwatorzy" ;)

Konrad pisze...

Dziękuję, za komentarz, Twój blog też jest spoko :)
Nic nie mam do dziewczyn zajmujących się informatyką, u nas na wydziale informatyki dziewczyn jest dość sporo.
Powodzenia w blogowaniu, będę zaglądać :D

Niebieskooki Wilk pisze...

Już dodane :)

Hilo pisze...

O rany, a pomyśleć, że zawsze myślałam, że na informatyce więcej jest osobników płci męskiej! :D Będzie mi miło poczytać coś więcej. Bardzo zaciekawił mnie nagłówek. Obserwuję i życzę powodzenia w pisaniu!

mania yhy pisze...

Super blog.
+ Zapraszam do mnie. http://yykakalko.blogspot.com/
Obserwuje.

Hubert pisze...

A ciekawie,ciekawie.Akurat na profilu informatycznym zawsze jest więcej dziewczyn.Przynajmniej w moim technikum tak jest.6 bab,564 chłopów :)
Zapraszam do siebie:
http://moorfantasy.blogspot.com/
Pozdrawiam:)

Hubert pisze...

Odpowiadam na zadane pytanie: profil technik mechatronik.

1DsLover_x3 pisze...

powodzenia w prowadzeniu życzę ;)

1DsLover_x3 pisze...

dziękuję :D

1DsLover_x3 pisze...

:)

Kamila :D pisze...

Fajny wpis :D .Powodzenia ! a tu masz link do tego sklepu co pytałaś : http://www.yups.pl/

Sara Kolanko pisze...

będe obserwować :)

Konrad Szczepanowski pisze...

Cóż życzę szczęścia w dalszym prowadzeniu ;D
Zleży mi aby mieć jak najwięcej widzów: bugs55.blogspot.com
Zapraszam ;D