8 października 2012

Ekhem.

Znów długo nie było notki.
Jest to skutkiem nadmiaru obowiązków i nauki.
Nie wiedziałam, że można mieć 5 kartkówek jednego dnia :) - ale się dowiedziałam.
Jest ciężko, ale daję radę. W szkole jak i poza nią.
Jestem już po przeprowadzce.
Mieszkanie z 2 osobami w jednym pokoju, w dodatku małym, nie jest najlepszym rozwiązaniem.
Ale daje radę :)
Jutro jest kartkówka z UTK a ja nie mam sił na naukę.
Pewnie skończy się to tak jak zwykle - niesamowitymi kombinacjami na kartce :D
Boli mnie głowa i jestem przemęczona.
Nie wiem co napisać więcej...
Jak odpocznę to się odezwę. Ciekawe jakie będą efekty mojego wypoczęcia :)

3 komentarze:

Tusiek. pisze...

no to miłego odpoczynku ;D
www.idealny-swiat-nadine.blogspot.com

kat ;) pisze...

ja też dzisiaj jestem zmęczona ... nauka w tym roku daje w kość ;d
ale miło odpoczywaj ;)

~kat

Łukasz Ciesielski pisze...

Dla mnie wpis fajny oby więcej takich...