15 października 2012

Zawirowań ciąg dalszy.

zniknęłampróbowałamsięodnaleźćzapomniałamsięzrobiłamcośźleczułamsięfatalniechciałamcośzmienićzrozumiałamwróciłamdochłopakaodpoczęłamzrozumiałamcośznówdotarłodomniejestem

Moje dotychczasowe zachowanie miało tyle sensu co powyższe zdanie. 
Czasami mam wrażenie że przydałaby mi się osoba, która wylałaby mi kubeł zimnej wody na głowę, gdy źle robię. DOSŁOWNIE. 

Znam siebie - gdybym miała osobę która by to zrobiła (ach, jakże często błądzę) to pewnie chciałabym "ubić gada" ;) 
Mam osoby które mnie krytykują. Bardzo często mają rację, a ja się nie potrzebnie złoszczę. 
Nie wiem tylko czy oni robią to dla mojego dobra, czy tylko dlatego, że lubią krytykować. 

Mam nadzieję, że po prostu im zależy. 
Złoszczę się często.
Taki mam charakterek.
Jestem impulsywna chodź zazwyczaj zachowuję się jak P.Andrus.

Jak każdy człowiek mam szansę zdobyć świat. 
Jestem dzieckiem. A przynajmniej uważa tak osoba którą kocham najmocniej na świecie; oraz jego znajomi.
To boli. 
Wiek nie jest wyznacznikiem dojrzałości. 
Może nie jestem dojrzała, fakt, mają rację.
Ale oni oceniają to tylko po dacie mojego urodzenia... -_-


Tak bardzo chciałam do świata podchodzić z dystansem.
Tylko dlaczego, wszystko muszę odczuwać tak silnie..?

Dziś jest kolejny raz, gdy użalam się nad sobą na blogu.
Bo nie mam osoby której mogłabym to powiedzieć. 
Nikt nie chce słuchać, chociaż mianują się moimi przyjaciółmi.

Ludzie w moim otoczeniu tak często są beznadziejni...
Ze mną na czele. 



FOREVER YOUNG

Pierwszy filmik trafił do internetu.
Jestem świrem...
No ale co jak co - jak być wariatem to na 100% !
dostępny na YT! :D xD 

Brak komentarzy: