14 grudnia 2012

I'm sorry


Zjeba**m wszystko co było do zjeb***a.... -_-
Jestem zbyt słaba, by dotrzymywać obietnic które składam sama sobie.
Ludzie mnie nienawidzą, ponieważ widzą we mnie tylko złe strony.
Ja nie jestem taka zła, jakby się wydawało.
Ale mnie trzeba bardzo dobrze poznać, by dostrzec dobro. 


Wiem, daję zbyt wiele powodów, które powodują, że widzicie mnie w złym świetle. 
Chce to zmienić, tak, bardzo chce to zmienić... 
Staram się. 
No niech to ktoś doceni... Proszę... 
Potrzebuję wsparcia, opi****enia gdy robię źle. 


Ale też potrzebuję tego, by ktoś za mną biegł gdy uciekam. 
Robię źle, nie tylko innym. Krzywdzę też sama siebie.
Ale nie chce dziś pisać o sobie.
Chciałabym wszystko naprawić.
Wiem, że już się nie da... 


.
.
.


Szczere przepraszam, wirtualne, dla tych, którzy czują się przeze mnie skrzywdzeni a nie mają ze mną kontaktu w świecie rzeczywistym. 

2 komentarze:

Nadine. pisze...

ejj... właśnie teraz ja doceniam to co robisz , Twoje dobro. Nie znam Cię w prawdziwym świecie , ale po notkach wnioskuję, że dobro masz w sobie na pewno. Wszystko da się naprawić , uwierz mi, byłaam już tyle razy upokarzana i tyle razy łamałam obietnice, ale popatrz żyję dalej. Ty też będziesz. W końcu znajdzie się ktoś kto rozbiję mur do Twojego serducha i będziesz mało tego , że jego dobrem. Będziesz jego szczęściem.

Syysiaa ♥ pisze...

hmm.. powiem ci że nie jesteś złym człowiekiem i nie mozesz sobie tego wmawiać. ja też miałam wiele złych sytuacji. łamałam obietnice, kłamała, i oszukiwałam innych. ale wzięłam sie za siebie i przeprosiłam tych którzy zawiedli się na mnie..
ty w sobie też masz dobro.. ale nie każdy potrafi je dostrzec. w końcu znajdzie się osoba która polubi cię taką jaką jesteś a moz nawet zakocha się w TOBIE.. W TOBIE a nie w kimś kogo chciałabyś udawać.
ps. pdooba mi się twoj blog dlatego zaobserwowałam.

http://hybrid-genesis.blogspot.com/