23 stycznia 2013

Ekhem

Jest w moim życiu kilkoro osób, za których poszłabym w ogień.
Nie ważne kto to, ważne że są niesamowici.
Nie ze względu na wygląd, chociaż są piękni, nie ze względu na umysły, choć są wyjątkowo 
inteligentni i posiadają mnóstwo wiedzy, nie ze względu na charaktery którymi mnie urzekają.
Są niesamowici bo są przy mnie w trudnych chwilach.
Czasami wydaje mi się, że nie ma przy mnie nikogo, lecz to tylko złudzenie.
Oni zazwyczaj wtedy idą do mnie, żeby po prostu być.
W najgorszych momentach, nie siedzę na blogu i nie wylewam swoich żali, tylko słucham ich głosów.
Zawsze pomagają. Krzyczą i rozkazują, ja się denerwuję a potem wychodzi że mieli racje.
Nie jest ich wielu, jest dokładnie... 3.
3 wyjątkowych za których oddam wszystko co mam, bo oni zrobiliby dokładnie to samo.
Na razie podziękuję tutaj, bo jesteście na chwilę obecną daleko.
Ale gdy tylko was spotkam... Wiecie co zrobię :)

DZIĘKUJĘ za to, że jesteście. 

4 komentarze:

Patryk Padus pisze...

O :) bardzo miłe :)) więc co zobaczą ? hah..3 ciekawe kto xd ale jeszcze ciekawsze co zrobisz :* no mam nadzieję że zaskoczysz :* ja tu pacze często :* a teraz to wogóle non stop bo z telefoniku xd

Niebieskooki Wilk pisze...

Oj, Patryk... :* Przekonasz się co zrobię, gdy wrócisz z Opola.
Miejmy nadzieję, że strajku nie będzie w sobotę!

Nadine. pisze...

DZIEWCZYNO , NIE TRAĆ CZASU NA BLOGA TYLKO LEĆ I TWÓRZ NAJLEPSZE WSPOMNIENIA , BO MASZ Z KIM *______* !!!!!

Niebieskooki Wilk pisze...

Mam jedną osobę obok, a dwie dalekoo :(
Ale tak, masz rację, muszę łapać chwile :D