3 czerwca 2013

Długo mnie nie było, nieprawdaż!? ;)

To zabawne jak często użalam się nad sobą. Nie powinnam tego robić, powinnam stać się silna, dzielna.
Ale kolejny dzień marnuję, zaklinając się.
Jestem uziemiona w domu i czuję się z tym źle, ale to przecież nie koniec świata!
Znów jestem zła na siebie sama, za to co napisałam do mojej najbliższej osoby.
 Powinnam kontrolować swoje emocje i słowa, ale na razie nie udaje mi się to, choć tak bardzo się staram.

Ginę w śród tłumu. Przecież każdy chce być wyjątkowy, dla kogoś. Każdy chce być indywidualny.
Zamiast starać się być własnie taką osobą ja nie robię nic i czekam, aż ktoś doceni mnie za nic.

Nie potrafię ocenić siebie... Jaka jestem... Kilka dni temu dostałam od "Niego" zadanie: napisz na kartce swoje wady, zalety, umiejętności, cechy szczególne. Ponadto opisz co lubisz, co Cię nudzi, w czym się sprawdzasz i w czym ewentualnie mogłabyś się sprawdzić.

 Ale ja, jak to ja, napisałam tylko swoje zalety i wady. To wad powinnam dopisać lenistwo oraz skleroza ale zapomniałam o tym ;)

Tak myśląc teraz o sobie, myślę że potrafię być szczera. Ostatnio doszłam do takiego stadium rozwoju społecznego, w którym potrafię już otwarcie mówić o swoich uczuciach. Myślałam, że właśnie taka postawa jest pożądana, ale jak się teraz patrzę na siebie, to... nie jest do końca w pakiecie ze mną ;)
Dziś np. ochrzan dostał mój chłopak, nie wiadomo za co, byłam zła i na nim się to odbiło.
Teraz mi wstyd. Po raz kolejnymi wstyd! Kolejną moją cechą, która najbardziej daje się we znaki, jest to, że "nie narzucam się". Czyli nie piszę do nikogo pierwsza, potem siedzę samotnie, a gdy ktoś się odezwie to jest zalany moimi wszystkimi emocjami. To trzymanie wszystkiego w sobie, a potem nagła chęć oddania tego światu. To męczące dla ludzi mi bliskich jak i tych dalszych.
Ranię moich bliskich i nie potrafię sobie tego uświadomić. Fakt, że zrobiłam coś źle dochodzi do mnie z ogromnym opóźnieniem.
Gdybym miała opisać siebie w dwóch słowach to bym powiedziała: impulsywna wariatka.
Znów piszę chaotycznie, pod wpływem emocji.

Zapraszam na: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.395026683887011.89263.356228854433461&type=3
;)

Brak komentarzy: