11 lipca 2013

Cisza...

Witaj nieznajomy...
Nie wiem ile masz lat, a tym bardziej jak Ci na imię.
Ale chce Ci opowiedzieć historię która nie pozwala mi ostatnimi czasy zasnąć...

Zakochałeś się kiedyś w kimś kto szaleńczo zakochał się w Tobie?

Tak? Nie? Nie ważne, czytaj dalej jeżeli masz czas = bo ochota skoro tu jesteś to pewnie jest.

Ja zakochałam się w kimś, kto właśnie w taki sposób zakochał się we mnie.
Trwaliśmy prawie dwa lata.
Dwa lata pełne kłótni, radości, rozczarowań i słodkości...
Dwa lata w którym ani jednego dnia NIE ŻAŁUJĘ.
Cenię każdą chwilę którą przeżyłam. Każda z nich wiele mnie nauczyła.

Teraz jestem chyba kimś innym, człowiekiem wyzutym z uczuć...


___________________________________________________________
Mam zamiar kupić nowy aparat i rozpocząć nowy projekt.
365 dni w którym będę robiła zdjęcia, a wieczorem wybierała jedno kluczowe.

Wszystkie zdjęcia zamieszczane będą tutaj.



Nie wiem co napisać.
Przepraszam wszystkich, szczególnie kilka osób. One już wiedzą, że to dla nich.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Przeczytałem Twoje posty i chciałbym porozmawiać jeśli nie masz nic przeciwko. Podaję maila pajek@onet.eu

Mackabella pisze...

Ja się tak zakochałam, ale trzeba uważać, bo w powiedzeniu, że od miłości do nienawiści tylko jeden krok jest cholernie dużo prawdy i z czasem taka opcja, która na początku wydawała się niemożliwa, staje się jak najbardziej realna.
Pozdrawiam :)

Katsuumi pisze...

Mam nadzieje, ze nowy projekt pozwoli ci odnalez w sobie uczucia, ktore utracilas ;*

.ƒяαιѕє. pisze...

Nie wiesz jak mam na imię... Weronika jestem ;)