10 listopada 2013

Niepewność.

Ale ja się tutaj ostatnio często pojawiam :o
Odstęp między tą a poprzednią notką wynosi 3 dni.
Ale mam powód by napisać...
Chce wreszcie z siebie wszystko wyrzucić, zapisać to sobie gdzieś i wrócić do tego za jakiś czas, przeczytać, powiedzieć sobie że byłam bardzo głupia i uśmiechnąć się.


Rozpaczliwie łapie dobre myśli.
Chce zniknąć, rozpłynąć się, zmienić w cokolwiek innego co nie odczuwa...
Jest źle. Nie, jest fatalnie. Jest najgorzej.
Nie mam gruntu pod stopami. To co dawało mi siłę i energię ulotniło się jak kamfora.
Jestem pusta od środka, nie odczuwam już nic...
Kompletna pustka.
Jego słowa: że nie jest pewny mnie, że jego szczęście przy mnie jest wątpliwe, że chce zerwać, że tak myślał... nie zabiły, lecz rozpierdoliły psychicznie - konkretnie.
Tylko On był mi bliski, tylko On dawał szczęście...
Kocham Go bardziej niż siebie, ale czy Jego to obchodzi? Raczej nie.
W tym problem.
Może przepraszać, ale co to zmieni we mnie. Te słowa pozostaną w pamięci
i będą obecne we mnie, nawet gdy razem doczekamy się wnuków.
Już zawsze będę się zastanawiała, czy On na pewno mnie kocha i czy chce ze mną być..
Zawsze będzie strach, tak jak był z poprzednim.
Gdyby kochał to nie miałby wątpliwości, że poradzimy sobie z problemami. Walczył by a nie uciekał.
...
Paweł, cholera.
Powtarzasz wciąż słowa: "kocham Cię" - lecz one, z twoich ust, straciły już dla mnie na wartości.
Co mam o Tobie teraz myśleć... Powiedz mi sam, bo chyba tylko Ty znasz lek na ten ból.
Powiedz mi kim mam dla Ciebie być, jaka mam być i czy mnie pokochasz...

Chociaż...
Czy ja tego jeszcze chce... Czy ja chce, żebyś mnie kochał?!
Tego też nie wiem...

2 komentarze:

Ourdestination pisze...

czuję,że część tej notatki mogłabym napisać sama bardzo podobnie...
ja prowadzę sobie taki zeszyt-ala pamiętnik i mam nadzieję,że kiedyś słońce wyjdzie zza chmur i będę mogła go SZCZĘŚLIWA spalić i pomyśleć jak Ty jaka głupia byłam...

Ola pisze...

Odpowiadając na pytanie : Olejku używałam dopiero 2 razy i jeżeli chodzi o efekty to pojawiły się tzw. baby hair ,więc fajne zobaczymy jak będzie dalej ;)