25 kwietnia 2016

Tylko mnie kochaj...

Egoizm każdego człowieka jest normalny, każdy musi być egoistą, bez przesady ale jednak.
Problem pojawia się wtedy kiedy egoizm zaczyna nami kierować i nie widzimy nic, poza czubkiem własnego nosa. Ja również jestem egoistką, nawet przesadną. Oczekuję, że ktoś będzie kochał mnie bezgranicznie i będzie tolerował moje humory. Niestety, nie mam takiej osoby, każdego kogo znam irytuję, po pewnym czasie każdy się oddala. To jest nie tyle co przytłaczające, ale głownie uwłaczające. Nie potrafię funkcjonować w świecie ludzi uśmiechniętych i szczęśliwych, ponieważ ten świat mnie rani, każdy jest szczęśliwy sam z sobą, tylko nie ja. Mam sobie tyle do zarzucenia, że nienawidzę samej siebie. W swoich oczach jestem tylko słabą karykaturą.
Niszczę się każdego dnia, i ciało i umysł cierpi. Głodówki nie są dobre, a planowanie własnej śmierci jest fatalne.
Chciałabym, żeby świat był prosty, żeby każdy z nas mógłby być takim, jakim widzi się sobie samemu. Chciałabym być silniejsza, zacząć zmieniać siebie w sposób zdrowy, a nie tak pokręcony jak dotychczas. Potrzebuję kogoś, kto widząc mnie smutną, po prostu przytuli i nie będzie pytał mnie o powód tego stanu. Po prostu, żeby był...


Brak komentarzy: